Jesus Loves You and Me!
Keep His Way, Follow His Path. ✟



Monday, April 28, 2014

2014.04.28

好久没来扫灰尘了,嘿嘿。
大家还记得啊顺吗?
啊顺很想念大家哟!!

突然想起去年的这个时候的我是在忙着收拾drama结束的心情准备mid-year的。
可是现在的我却是收拾心情准备去上大学了。

在这里,记录了啊顺大大的梦想。

虽然上大学读的学科并不是啊顺梦想的学科,
可是却是啊顺迈向梦想一大步的学科。

成为一个出色的导演,依旧是啊顺最大的梦想。

我和自己下一场赌注,
我相信只要愿意努力的耕耘,
依照着神的指示,
耶和华随时与我同在,
我所做的事情必会顺利。
或许现在还不是让我追梦的时候,我还年轻,有一个稳定的收入了再来完成也不迟。

有一句话说:
“It is interesting that we call something good a “dream,” but being called a “dreamer” is somewhat of a putdown.
Without dreamers, no dream would ever be given reality, and we would live in a very small and shallow world.
If you are a secret dreamer, it’s your time to announce yourself.” 
看来我真的很伟大,嘿嘿!!

虽然即将在MMU修读的是Diploma in BA和Degree in Marketting Management ,
可是啊顺不会忘记她最根本的梦想。

那个
导演梦。

语录:就算当不了导演,可是我相信只要活得精彩,那么我已经是自己一生最好的导演!!——啊顺

语录:就算当不了导演,可是我相信只要活得精彩,
那么我已经是自己一生最好的导演!!
by: 啊顺

草于:   啊顺  2307

5 comments:

  1. wat course u study??

    ReplyDelete
  2. diploma in bussiness admin :P
    long time no see worr~dailou xD
    how are u recently?? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Which uni u study?? Just finished a long holiday....tmr need study :(

      Delete
  3. MMU at Malacca :)
    Hehehe~ You enjoys your life sooo much xDD
    Jiayou!!! I having classes everday recently too xDD

    ReplyDelete
  4. malacca nice. Can everyday eat chicken rice XD

    ReplyDelete